راهكار تضميني ورود به اكسپلور اينستاگرام

۱۲۲ بازديد ۰ نظر

خريد اكسپلور اينستاگرام جواب مي‌دهد؟ اين سئوال خيلي‌هاست و جواب‌اش هم اين است: «بستگي دارد!». اكسپلور و الگوريتم ۲ غولي هستند كه همه درباره‌شان قضاوت نادرستي دارند. درحقيقت اگر بدانيد اين‌ دو به چه زباني سخن مي‌گويند، رفاقت تنگاتنگي ميان پيج شما و الگوريتم و اكسپلور پديد مي‌آيد. اين‌دو رفيق‌تان هستند. اما بايد رسم دوستي را در مقابل‌شان به جاي بياوريد. آن وقت است كه رفاقت را در حق شما و پيج‌تان تمام مي‌كنند.

 

اكسپلور اينستاگرام چيست؟

 اكسپلور فضايي است كه با لمس دكمه ذره‌بين پست‌هاي ساير پيج‌ها را براساس لايك‌ها، سيوها، فالورها، اكانت‌هايي كه با آنها تعامل داريد و فورواردهايتان به نمايش مي‌گذارد. به زبان ساده‌تر اكسپلور مديراجرايي الگوريتم براي شناساندن شما به كاربران و ديگران به شماست. پس خريد اكسپلور اينستاگرام مي‌تواند براي شما يكي از بهترين تبليغات باشد. هرچند بهتر است با وجه رايج خود اينستا انجام شود. وقتي يك حساب كاربري بيزنس اينستاگرام مي‌سازيد، درحقيقت كارمند آن مي‌شويد. بله درست خوانديد. كارمند اينستاگرام! نگران حقوق‌اش هم نباشيد در ادامه معرفي راه‌ هاي ورود به اكسپلور اينستاگرام درباره پرداختي‌هاي اينستا توضيح مي‌دهيم.

راهكار تضميني ورود به اكسپلور اينستاگرام

شش نكته مهم براي ورود به اكسپلور اينستاگرام

تناسب ميان لايك و كامنت‌ با فالوورها

گاه پيج‌هايي كه مثلا بيش از ۶۰ كا فالوور دارند، از نرفتن پست‌شان به اكسپلور شكايت مي‌كنند و برايشان سوال است كه چرا مثلا پست فلان صفحه با تنها ۲۰۰ فالوور و ۵۰ لايك به اكسپلور رفته و خبري از محتواي منتشرشده در صفحه آنها نيست!؟ بعضا از ۶۰ كا فالوور صفحه اين دوستان ۵۵ هزارتايش فيك هستند يا ممكن است آن صفحه آن‌قدر محتواي بي‌نظم و نامتناسب با پرسوناي مخاطب‌اش منتشر كرده باشد كه بيشتر فالوورهايش به «فالوور روح» تبديل شده باشند. پست‌هاي پيجي به اكسپلور مي‌روند كه حالش خوب باشد و حال خوب يك پيج يعني برخورداري از تعامل مناسب با مخاطبان‌اش. تعامل در اينستاگرام واحد خودش را دارد. لايك، كامنت، سيو و شِير. خريد اكسپلور اينستاگرام بر همين اساس برايتان ورود تضمين‌شده به اين فضا را به ارمغان مي‌آورد.

راهكار تضميني ورود به اكسپلور اينستاگرام

بالا بودن چگالي به اشتراك‌گذاري، لايك و ذخيره پست شما طي ساعت نخست پس از انتشار

براي رسيدن به اين هدف بايد در وهله اول محتواي مخاطب‌پسند توليد كنيد. بايد بدانيد دنبال‌كنندگان صفحه شما به‌دنبال چه اطلاعاتي هستند، ترندهاي روز چيست، كدام پست‌ها جنجالي محسوب مي‌شوند و مي‌توانند در همان يك ساعت اول قاپ مخاطبان را بدزدند و در ميان فالوورهاي فالوورهايتان دست‌به‌دست شوند. در صورت سپردن پست‌تان به شركت‌هاي ديجيتال‌ماركتينگ، آنها با فراهم آوردن اين آيتم‌ها راه‌تان را براي ورود بي‌دغدغه به اكسپلور باز مي‌كنند.

 

خريد اكسپلور اينستاگرام و صرفه اقتصادي آن

خريد اكسپلور اينستاگرام از شركت‌هاي فعال در حوزه ديجيتال‌ماركتينگ تضمين شده است، چراكه با خريد پكيج‌هاي مختلف اين شركت‌ها شما فقط پست منتشر مي‌كنيد و آنها هرچه براي ورود به اكسپلور لازم داريد از جمله لايك، ويو، ايمپرشن، ريچ، سيو و شِير را خودشان براي پست‌تان فراهم مي‌كنند و ديگر نياز نيست مثلآ بصورت مجزا خريد پروفايل ويزيت را انجام دهيد. البته گاهي حتي خودشان پست مناسب را نيز براي شما تدارك مي‌بينند. به‌هرحال تب اكسپلور مي‌تواند بيلبورد تبليغاتي آنلاين‌تان باشد و مي‌صرفد برايش هزينه كنيد.

البته برخي گروه‌ها در واتساپ وجود دارند كه جمعي از صاحبان كسب‌وكارها را گرد يكديگر آورده‌اند و هر شب راس ساعتي مشخص هشتگ خاصي اعلام مي‌كنند، سپس زمان محدودي فرصت مي‌دهند تا همه پست خود را با آن هشتگ انتشار بدهند. پس از پايان تايم ارسال پست نيز همه اعضاي گروه يك ساعت فرصت دارند پست‌هاي سايرين را لايك و ذخيره و در گروه‌هاي اينستاگرامي اعلامي شِير كنند. كاري كه دردسرهاي فراواني دارد. اين گروه‌ها معمولا حق اشتراك اندكي هم دريافت مي‌كنند.

اما به‌جاي خريد اكسپلور اينستاگرام به‌عنوان يك راه بي‌دردسر و سريع اگر فرصت كافي داريد، مي‌توانيد خودتان پست‌هاي جذاب را به شكل روتين نشر بدهيد يا در ازاي هزينه بيشتر و پرداخت حقوق براي صفحه‌تان ادمين حرفه‌اي استخدام كنيد. راهكار تضميني ورود به اكسپلور فعاليت منظم و حساب‌شده است. زيرا همان‌گونه كه پيش‌تر گفتيم اينستا شما را كارمند خود مي‌داند و در ازاي توليد محتواي منظم و جذاب براي مخاطبان هدف پيج‌تان به شما حقوق پرداخت مي‌كند. البته به سبك خودش!

حقوق اينستاگرام دلاري يا به هر واحد پولي رايج ديگري نيست. الگوريتم اينستاگرام طوري طراحي شده كه در برابر فعاليت شما براساس استانداردهاي تعريف‌شده آن، صفحه و كسب‌وكارتان را بيشتر و بيشتر به مخاطبان حقيقي و جامعه هدف‌تان نشان مي‌دهد. حقوقي كه با بيشتر ديده شدن محصول و خدمتي كه ارائه مي‌كنيد، مي‌تواند آورده مالي قابل‌توجهي نيز برايتان به ارمغان بياورد. پس حقوق اينستاگرام با رسيدن به اكسپلور قابل نقد شدن نيز هست و كمي هزينه براي رسيدن به آن منطقي است.

جذابيت تيتر، طراحي و رنگ‌بندي كاور به‌علاوه كپشن متناسب با پرسوناي مخاطب‌تان

اصلا اين‌گونه فكر نكنيد كه چون در بالاي شهر يك دفتر يا مغازه مجلل مشهور داريد، در اينستاگرام نيز برايتان فرش قرمز پهن كرده‌اند. الگوريتم‌ يادگيرنده و هوشمند اين شبكه به كساني ميدان مي‌دهد كه اولا مخاطبان خود و پرسوناي آنها را به‌درستي بشناسند و براساس آن محتوا توليد كنند، ثانيا نسبت به صفحه‌شان احساس مسئوليت داشته باشند و با صرف وقت و هزينه كافي برايش محتواي ارزشمند بسازند و منظم نشر بدهند. پس بايد توجه داشته باشيد انتخاب كلمات انرژي‌بخش در تيتر و كپشن، بهره صحيح از رنگ‌ها در كنار استفاده از عكس‌هاي اختصاصي دلنشين و افكت‌هاي گرافيكي مخاطب‌پسند همچنين جريان‌سازي با محتواي پست‌ها مي‌تواند كاري بكند كارستان!

 

تبليغات در پيج‌هاي متناسب با سليقه مخاطبان و بازه سني هدف

اين‌كار مي‌تواند پست‌تان را به‌سرعت راهي اكسپلور كند و درواقع نوعي خريد اكسپلور اينستاگرام به‌شكل غيرمستقيم است. به‌هرحال آن صفحه‌اي كه پست تبليغاتي شما را منتشر كرده دنبال‌كنندگاني دارد و آن دنبال‌كنندگان، دنبال‌كنندگاني. پس پست جذاب شما اگر در بستر مناسب و جامعه درست خودش منتشر بشود، به قول خودماني: «مي‌تركاند!». به همين دليل بايد خدمت‌تان عرض كنيم در مورد تبليغ و يافتن صفحات مناسب، هرقدر وسواس به خرج بدهيد و مشاوره بگيريد بازهم كم است! يك تبليغ خوب معجزه مي‌كند و در مقابل تبليغ در صفحات متقلب كه فالوور تقلبي به صفحه‌تان مي‌افزايند تا ثابت كنند موثر بوده‌اند، مي‌تواند الگوريتم اينستاگرام را نسبت به پيج شما بدبين كند و نتيجه‌اش كمتر ديده شدن در تب اكسپلور اينستاست.

 

استمرار در توليد محتواي جذاب

برخي براساس يك ادعاي كاملا غلط مدعي هستند اگر تا چند روز پس از آخرين پست‌شان، محتوايي منتشر نكنند آن پست لايك بيشتري خواهد گرفت و راهي اكسپلور مي‌شود. اين عقيده كاملا بي‌پايه است و در اين شرايط اينستاگرام شما را به‌علت عدم فعاليت روتينِ مدنظر الگوريتم‌ جريمه مي‌كند. به اين‌صورت كه در غياب‌تان صفحات با زمينه فعاليت مشابه را به اكسپلور مي‌برد و به مخاطبان و فالوورهاي شما نشان مي‌دهد.

 

يك كلام، ختم كلام

مشكل اكسپلور اينستاگرام اين است كه با كسي شوخي ندارد. پس اگر خودتان نمي‌توانيد محتواي جذاب و منظم توليد كنيد، دست به جيب بشويد و اين‌كار را به ديجيتال‌ماركترهاي حرفه‌اي بسپاريد. فالومون يكي از سايت هاي ارائه دهنده خدمات اينستاگرام و اكسپلور ميباشد. باور كنيد رفتن پست ها به اكسپلور ارزش‌اش را دارد. پس اگر ميخواهيد يك بار هم كه شده مزه اين جايگاه را بچشيد همين الان سايت «فالومون» را در گوگل جستجو كنيد. و خريد بسته اكسپلور اينستاگرام خودتون رو انجام بدين.

خريد رفتن به اكسپلور

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.