چگونه نظرسنجی تلگرام بسازیم

آموزش كسب درآمد از اينترنت

چگونه نظرسنجی تلگرام بسازیم

۸۵ بازديد ۰ نظر

همانطور که دانستیم نظر سنجی جزو بسیار مهمی از تلگرام است که باعث پیشرفت چندین برابر شما می‌شود. حال برای شما سوال پیش آمده و مشتاق هستید بدانید که چگونه یک نظرسنجی را ایجاد کنیم. ایجاد کردن یک نظرسنجی بسیار آسان است و هرکسی با هر سطح سوادی می‌تواند آن را انجام بدهد. برای درست کردن یک نظرسنجی مراحل زیر را دنبال کنید:

  • بر روی دسترسی‌های تلگرام (attachment) که یک آیکون سنجاق دارد کلیک کنید.
  • در منوی باز شده چندین گزینه پش رو دارید، بر روی poll کلیک کنید.
  • در صفحه باز شده قسمت‌های مختلفی وجود دارد مانند:

New Poll: در نوار بالایی New Poll وجود دارد که به معنی نظرسنجی جدید است.Cancel: گزینه Cancel برای مواقعی است که از درست کردن نظرسنجی منصرف شده‌اید و می‌خواهید تغییرات ایجاد شده را لغو کنید.Send: گزینه ارسال برای مواقعی است که تمامی تغییرات دلخواه را روی نظرسنجی ایجاد کرده‌اید و می‌خواهید آن را ارسال کنید.Ask a question: در این کارد شما سوال یا موضوع رای گیری را می‌نویسید. مهم نیست که به چه زبانی سوال را بپرسید زیرا تلگرام در این مورد تمامی زبان‌ها را ساپورت می‌کند.Option: در قسمت POLL OPTIONS آپشن‌های نظرسنجی را در خود دارد که در اولین کادر، گزینه‌ مورد نظر را وارد می‌کنید.Add an Option: با استفاده از این دکمه می‌توانید گزینه‌های جدید را به نظرسنجی اضافه کنید.درکل می‌توانید 10 گزینه برای نظرسنجی در نظر بگیرید.پس از تمام شدن انتخا‌ب‌ها گزینه ارسال را بزنید.به همین راحتی شما توانستید یک نظرسنجی با انتخاب‌های خود بسازید. کاربرد این نظرسنجی فرقی ندارد و انتخاب خود شما است.

نظرسنجی را در کجا می‌توانیم بگذاریم

نظرسنجی را می‌توانید در تمامی گروه‌ها قرار دهید، همچنین برای خرید رای کانال نیز می‌توانید نظرسنجی قرار دهید به شرطی که ادمین کانال باشید و اجازه فرستادن پیام را داشته باشید. برای ارسال کردن نظرسنجی در پیوی (شخصی) امکانی وجود ندارد و نمی‌توانید تنها برای یک نفر نظرسنجی ارسال کنید زیرا این قابلیت کوییز برای رای جمعی درست شده است.

لایک در نظرسنجی تلگرام

قابلیت لایک تلگرام بسیار پرکاربرد است و مخصوصا برای رای گیری‌ها در مسابقات از آن استفاده می‌شود. رای گیری به گونه‌ای است که سوال یا موضوع نوشته شده و در زیر آن چندین گزینه مشخص شده است که شما با استیکرهای موجود در زیر کدر در رای گیری شرکت می‌کنید. هرکسی که رای او و لایک او بیشتر باشد برنده است. برای برنده شدن می‌توانید از خرید لایک تلگرام بهره ببرید.

منبع: خرید رای تلگرام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.